donderdag 20 maart 2014

Wat is er al te zien in de tuin?

Met dit zalige weer trek ik zo vaak ik kan de tuin in om te genieten van het vroege lentezonnetje.
Eigenlijk is er hier nog niet zo heel veel kleur te bekennen in de tuin. Dit lijkt toch zo tenminste, op 't eerste zicht.
Na een rondgang in de achtertuin echter (met mijn fototoestel), bleek er toch al wel heel wat moois te spotten.


De rabarber doet het bij ons ook heel goed in een grote pot.


 
Een klein stilleven om 't terras wat op te vrolijken.

 
De magnolia die we vorig jaar aanplantten.
  

 Esdoorn
 
 
Hazelaar
 
 
De jonge rode takken van het Kornoeltje.
 
 
De prachtige kleurschakeringen van de wintergroene schoenlappersplant.
Hij staat bij ons in een grote pot op het terras.


Zo'n schaal met denappels vind ik altijd mooi staan op de tuintafel. We vonden deze grote exemplaren tijdens een boswandeling. 
 

Ons Fleurtje geniet ook met volle teugen van het zonnetje!
 
 
 
Ik heb me voorgenomen om regelmatig eens wat foto's te nemen van de tuin, en zo wat meer stil te staan bij de schoonheid die de natuur ons te bieden heeft doorheen de seizoenen.

10 opmerkingen:

  1. Ziet er al gezellig en zomers uit in je tuin! En wat een lieve hond.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke en gezellige kiekjes zeg!
    Kleur genoeg in jullie tuin hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee. Als je je ogen eens goed opent zie je al dat moois ineens zo dichtbij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi zeg! Vooral de magnolia en de esdoorn. Ik houd van kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk was het gister he! En mooie foto's van je tuin. Hier ook druk bezig, er moet vanalles veranderen maar dat is alleen maar leuk!

    BeantwoordenVerwijderen